Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#321. Februar 2023

Effects of communicating lifetime risks and screening rates of colorectal cancer and breast cancer

In: Risk analysis: an international journal, Band 43, Heft 12, S. 2581-2596

ISSN: 1539-6924

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52. September 2018

Primary Biological Motivators in Food Advertisements: Energy Density and Sexual Appeals Compete for Appetitive Motivational Activation

In: Communication research, Band 48, Heft 3, S. 379-400

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#822. Februar 2021

Courtesy calls for reciprocity: Appointment of uncertificated independent directors in China

In: Corporate governance: an international review, Band 29, Heft 4, S. 352-380

ISSN: 1467-8683

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#922. Juli 2020

Exploring Numerical Framing Effects: The Interaction Effects of Gain/Loss Frames and Numerical Presentation Formats on Message Comprehension, Emotion, and Perceived Issue Seriousness

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 98, Heft 2, S. 387-406

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#14März 2023

Retention effect and mode of capillary zone on the migration process of LNAPL pollutants based on experimental exploration

In: Ecotoxicology and environmental safety: EES ; official journal of the International Society of Ecotoxicology and Environmental safety, Band 253, S. 114669

ISSN: 1090-2414

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1521. Juli 2021

Campaign Advertising and the Cultivation of Crime Worry: Testing Relationships With Two Large Datasets From the 2016 U.S. Election Cycle

In: The international journal of press, politics, Band 28, Heft 1, S. 70-91

ISSN: 1940-1620

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft